Hinnat ja hotellivaraukset

Hinnat vaihtelevat kausittain ja sesonkien mukaan. Käytössämme on hintajärjestelmä, joka tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden valita sopivan hintatuotteen tarpeisiinsa. 

Päivän hinnan ja huonevaraukset voi tehdä sähköisesti oman varaussivustomme kautta tai puhelimitse Restel Varauskeskuksen numerosta 020 055 055 (0,17 €/puh + 0,81 €/min + pvm/mpm). 

Katso hotellin yhteystiedot tästä »
 

Yleiset varausehdot

VARAUS JA VAHVISTUS

Varaus katsotaan sitovaksi silloin, kun se on vahvistettu ja olet saanut varausnumeron. Tämä voi tapahtua suullisesti, kirjallisesti tai varausjärjestelmän kautta. Varauksen yhteydessä sinun on annettava seuraavat tiedot: nimi, osoite, saapumis- ja lähtöpäivämäärä, sekä maksutapa. Eri hintoihin liittyy erilaisia sääntöjä, katso yksityiskohtaiset hintatiedot.

Huonevarauksen voi tehdä vain yli 18-vuotias henkilö. Ilman huoltajaa tai vanhempaa matkustavan alaikäisen huoltajan tai vanhemman tulee ottaa yhteyttä hotelliin ennen alaikäisen majoittumista. Tämä takaa, että vanhempi tai huoltaja on tietoinen alaikäisen majoittumisesta hotellissa ja, että hän on vastuussa alaikäisen toiminnasta hotellissa. Alaikäiselle huoneen varaava henkilö on vastuussa alaikäisestä henkilöstä riippumatta siitä, majoittuuko hänen kanssa samaan huoneeseen vai ei. Alaikäisen on kuitenkin oltava 16 vuotta täyttänyt.

Turvallisuussyistä vain henkilökunta ja hotelliin sisäänkirjautuneet henkilöt päästetään hotellihuoneisiin ja muihin varattuihin tiloihin.

Lupatodistus alaikäisen (16 vuotta täyttänyt) yöpymiselle (PDF)

Tulo- ja lähtöaika

Huone on käytettävissä tulopäivänä klo 14 alkaen. Lähtöpäivänä huone tulee luovuttaa klo 12 mennessä. Myöhäisempi uloskirjautuminen on mahdollista lisämaksusta varaustilanteen salliessa. Hotel Bonus Club -jäsenille tarjoamme veloituksetta huoneenluovutuksen aina klo 14 saakka varaustilanteen salliessa. Varmista tilanne hotelliin saapuessasi. Voit tiedustella hotellista myös mahdollisuutta aikaisempaan sisäänkirjautumiseen.

Saapuminen klo 16 mennessä

Huone pidetään tulopäivänä varattuna klo 16 saakka ellei myöhäisemmästä saapumisajasta ole erikseen sovittu. Mikäli asiakas ei ole saapunut klo 16 mennessä, hotellilla on oikeus luovuttaa huone toiselle asiakkaalle. Ennakkoon maksettu varaus on kaikissa tapauksissa vahvistettu ja pidetään voimassa myös klo 16 jälkeen.

Saapuminen klo 16 jälkeen

Mikäli saapumisaika on klo 16 jälkeen, tulee saapuminen vahvistaa luottokortilla. Hotelli pitää tällöin huoneen varattuna myös klo 16 jälkeen. Mikäli huonetta ei ole peruttu tulopäivänä klo 16 mennessä ja asiakas jättää saapumatta hotellille, on hotellilla oikeus velottaa asiakkaalta yhden vuorokauden huonehinta. Ennakkoon maksettu varaus on kaikissa tapauksissa vahvistettu ja pidetään voimassa myös klo 16 jälkeen.

Maksutapa

Maksun voi suorittaa etukäteen nettivarauksen yhteydessä verkkopankissa tai maksukortilla. Maksun voi myös suorittaa käteisellä tai maksukortilla hotellissa. Osa tuotteista vaatii ennakkomaksun varaamisen yhteydessä. Erityisehdot esitetään varausvaiheessa. Kanta-asiakashinnat on tarkoitettu vapaa-ajan matkustukseen, jolloin majoitus tulee aina suorittaa henkilökohtaisella maksuvälineellä.

Peruutukset

Huonevaraus voidaan perua kuluitta viimeistään tulopäivänä klo 16 mennessä. Tietyistä ennakkomaksun vaativista tuotteista ei myönnetä takaisinmaksua. Erityisehdot esitetään varausvaiheessa.

Lisämaksu lemmikin kanssa matkustavalle

Lemmikkilisämaksu 15 €/yö/huone. Opas-, avustaja- ja virkakoirat majoittuvat Restelin hotelleissa maksutta.

YHTEYDENOTTO ERIMIELISYYSTILANTEISSA 

Pyrimme aina ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet suoraan asiakkaamme kanssa. Jos erimielisyyttä ei kuitenkaan saada soviteltua yhdessä, voitte olla yhteydessä valtakunnalliseen maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Tämän jälkeen asian voi saattaa tarvittaessa edelleen kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.